Fredagen den 2/8-2013

I tisdags anlände Paula till ett regnigt 08-land. Jag fick ha bilen för jag åkte och lämnade F på jobbet 05.00 på morgonen... Slapp vi den jobbiga kollektiva vägen...
 
Innan hon skulle komma städade jag men jäkla dammsugarmunstycket ramlade av så det blev halvdant dammsugit, hatar när dammsugare går sönder. Ska kolla på det där braiga munstycket idag som "alla pratar om" och se om jag kan få tag på det, tror jag sett det på Ica Maxi.
 
I tisdags gjorde vi inte mycket. Lagade mat, gick och handlade och sedan blev det gottegott och film
 
 
 
 
I spit on your grave. Äcklig, hemsk och precis som en film ska vara hahah
 
I onsdags skulle vi ut i skogen på en promenad men såklart började det ösa ner... Så det blev en kort runda, bara för att hämta paketet som kommit med sockerpastan och pastafärgerna och posta vår bostadsbidragsansökan. Senare blev det äänu en runda till affären för mer gott och sedan blev det familjefilm på kvällen.
 
 
 
Yoko.En familjefilm om en yeti, snöman. Den var ok, inte så mycket mer. Barnen tröttnade snabbt...
 
Igår, fredag åkte vi till SKHLM, ett köpcentrum och handlade presenter åt F. Han vill inte ha något men jag köpte boxershorts och sandaler. Saker han pratat om att han behöver. Något måste han ju få på sin födelsedag.
Vi åt McDondalds ute på torget i det fina vädret.
 
F hämtade upp oss efter jobbet, sedan gick jag och Paula och handlade på Lidl. Väl hemma var det dags för att tvätta, tråkigt men med hjälp blir det roligare. Paula gjorde grillspett, med god sås och så friterade vi pommes. 
På kvällen tittade vi på ännu en film
 
 
 
The butterfly room. En creepy film som var spännande och oförutsägbar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0