Fredag

 
 
 Jag såg en film för några dagar sedan.
 
 
 
 
Hope springs. Ett drama med Tommy Lee Jones och Meryl Streep. Mycket gripande film. Rekommenderas.
 
Samuel älskar att plocka i kylen och jag fick fotobevis på det.
 
nakna kocken
 
Han stod upp i 10 sekunder häromdagen och han börjar bli mer och mer stabil. Ska bli så kul när han börjar gå!
 
Igår firade jag 13 år på Citymail. Tänk vad åren går! :D
 
Är lite nervös för att inte få beviljad CSN för min tyskakurs som jag gick 1999 klarade jag bara 16 av 20 poäng. Hoppas hoppas! När jag frågade de sade de att jag först måste skicka in ansökan innan de kan avgöra det...
Och ansöka om CSN kan jag ju inte göra förrän jag vet om jag kommit in...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0