Fy vad vi är sjuka...

Det började med Henry i måndags. I onsdags slog det till för mig, Alicia och Samuel... Hög feber, ont i hela kroppen speciellt i musklerna, jobbig hosta som gör att hela halsen hostas sönder och en fruktansvärd huvudvärk.
Hela onsdagen låg jag däckad...
 
Och igårmorse åkte F iväg till sin fotbollskurs. han är borta torsdag morgon till söndagkväll... Och det är nog det värsta jag varit med om att själv ha influensa och ensam ta hand om 3 influensa sjuka barn varav en bebis som gnäller hela tiden, dygnet runt, knappt äter och dricker eller sover. Jag är mer död än levande just nu...
 
Hoppas det lägger sig snart för detta är ren tortyr.
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken otur - alla rejält sjuka och ingen pappa hemma!Ni får hanka er fram och hjälpas åt för Alicia brukar vara duktig att hjälpa till när det gäller. Hoppas ni har hostmedicin och värktabletter hemma och Samuel får väl ha stolpiller. Krya på er allesammans! Sorgligt att det är så långt till Norsborg!

Svar: Ja, det har varit tuffa dagar och nätter... Vi har allt vad vi behöver här hemma så barnen och jag är höga på alvedon och hostmedicin.Ja, det hade varit bra om vi bodde närmare sådana här dagar. Tack mamma!!
Chetti

2013-02-22 @ 15:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0