Sportlov

Här börjar det bli bättre. Men Samuel är så förkyld, han är helt täppt i näsan så han kan inte äta välling. Han äter mest yoghurt och fruktburkar nu. Sedan så vaknar han ofta på natten p g a näsan.
Vi suger ut snoret och ger nezeril men inget hjälper =(
 
Alicia började kräkas igår, men jag vet inte om det är magsjuka... Från influensa till magsjuka yay
Själv är jag oxå lätt illamående hela tiden... :(
 
 
Sammanställde vår budget för mars och vi har 1000kr över efter räkningar... Jippie... Och vi som ska ha
1-årskalas. Vi kommer ta av sparpengarna som snart är slut dem med. Jag får bara föräldrapenning för 11 dagar denna månad eftersom jag har semester hela februari och mina semesterpengar får jag inte förrän nästa månad.
 
Sportlovet rinner iväg pga sjukdomar men vi har ändå inga pengar bläää
 
 
Och här är så smutsigt härhemma. Får ta tag i det resten av veckan, ett rum i taget.
 
Ha en fortsatt bra vecka!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tråkigt att inte Samuel blir av med nästäppa. Kanske det finns något bättre än nezeril eller han kanske är för liten för de andra sorterna. Pengar är till bekymmer för fattig och för rik - men det är störst bekymmer för dem, vars pengar inte räcker hela månaden. Jag håller på hos tandläkaren nu och är orolig för kostnaden och kommer inte att gå dit efter detta förrän tänderna värker. Ingela är orolig för bilen och Max för dessa hemska fjärrvärmekostnader varje månad och grannarna, som påstod att detta skulle vara billigare. Varför kommer aldrig Postkodmiljonärens ombud till mig? Oh,vad jag skulle fördela pengar om det var en rejäl summa jag fick!

Svar: Ja, den är riktigt jobbig den där nästäppan...Ja, det verkar som många i familjen har pengaproblem =(
Vi får hoppas postkodlotteriet kommer då ;)
Chetti

2013-02-26 @ 18:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0