Torsdag 28/2-2013

Här är det fortfarande förkylt. Hostan är dock mycket bättre! Men Samuel är fortfarande täppt och vaknar av detta några ggr/natt snarrrk.
 
Jag har äntligen börjat orka städa härhemma. Hatar när det är smutsigt och uppställt. Vill ha ordning och reda ;) Jag har hunnit med kök och toa/badrum vilket är de viktigaste rummen tycker jag.
Resten av veckan tar jag de andra rummen. Det tråkiga är att det blir smutsigt så snabbt igen...
 
 
Idag är det sista februari och det är alltid trevligt när vintern "är över" och våren är på väg. Men lite ångest för det börjar dra ihop sig snart till dagis, jobb, skola och hela faderullan. På något att ska det bli skönt att komma tillbaka till vardagen men samtidigt vet jag ju hur stressigt det kan vara för att hinna med allt.
Sista semesterdagen idag för mig. Åh, vilken härlig semester haha! Imorgon blir jag föräldraledig igen =)
 
På lördag är det dags för en mamma-Henry dag. Vi ska på bio, äta ute och så får vi se vad vi mer hittar på. Vi har egentligen inga pengar ju som sagt men vill ändå ha en mysig dag tillsammans med min terrorist ;)
 
Ni får ha en härlig underbar helg! 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

samma samma

2013-03-01 @ 08:13:40
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0