dagarna går

Igår och idag har det inte gjorts så mycket, Jag sprang 45 minuter igår. Idag tvättar jag härhemma för det fanns ingen bra tid i tvättstugan. Jag har varit och handlat också.
 
Jag lyckades ta isönder "handbromsen" i vår bil... Man trampar ner den i vår bil och något gick isönder när jag trampade ner den så nu är den helt lös och går inte att trampa ner *suck*
Undrar vad det kan kosta och vad det är som gått sönder egentligen?!
 
 
Imorgonbitti 06.39 går mitt tåg ner till Malmö så det blir till att gå upp i ottan. Jag är framme 10.50 om nu tågen inte strular. Har köpt lite gott att ha på tåget och lånat några filmer från nätet att kolla på. Det blir en tung resa och en tung dag. =(
Jag ska åka direkt hem till syrran för att hjälpa till med det praktiska så mycket jag kan, Vill stötta dem så gott det går imorgon!
 
 
 
Jag åker hem redan på söndag 07.11. Jag och Alicia ska ju ut på söndag och ha lite mamma-dotter tid. Vi ska på bio i stan, Frankenweenie ska vi se. Sedan ska vi äta ute och slutligen handla några saker för hennes julklappspengar.
 
 
 
Nu kommer jag inte ha tillgång till internet på ett tag men jag återkommer nästa vecka!
 
Hoppas ni får en bra helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0