Ett litet mirakel

Fredagen den 28/12-2012 hade en liten kille bråttom ut till världen.
 
I vecka 23+3 föddes lille Leo endast 640g och 30cm lång. Min syster Paula fångade honom med händerna inne på toaletten. Som tur var så var de redan inne på sjukhuset så personalen tog hand om honom direkt.
 
Han ligger och kämpar på lillgubben. Han är i alla fall stabil och allt ser bra ut. Nu hoppas vi att alla infektioner och annat håller sig borta så Leo växer på och utvecklas som han ska.
 
Nu ligger han inne på NEO i Lund och kämpar!!
 
Håll tummarna och be för att lille Leo överlever och blir bra!!
 
 
Jag blev moster för 9:e gången
Han är mitt 15:e syskonbarn
Han är min mammas 18:e barnbarn
Mina barns 32:a kusin
 
Välkommen till världen Leo!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0