Lille Leo

Usch vad jag är orolig. Har ont i magen, kan inte sova. Lille Leo mår inte bra ;(
 
Läkarna säger att han kanske inte klarar sig. Han har fått vätska i lungorna nu och när de gav honom extraluft så gick det hål i lungan, luft hamnade emellan m.m. Slangar överallt och så har han infektion i kroppen. Sedan så syresätter han inte sig själv ;(
 
Jag tycker det är så fruktansvärt och jag lider så med min syster och hennes sambo. Jag önskar jag kunde göra något och jag önskar jag var där för dem fysiskt.
 
Jag hoppas ni alla fortsätter hålla tummarna för vår lille Leo!!

Kommentarer
Postat av: paula

tack för inlägget kerstin :-) <3

Svar: <3 Jag lider så med er
Chetti

2013-01-09 @ 19:02:43
Postat av: Stamp-E

jupp men det blir säkert bra, han är ju så liten fortfarande.

Svar: Önskar du hade rätt ,(
Chetti

2013-01-10 @ 07:26:23
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Stamp-E

ja jag hade ju inte det ;(

Svar: ,(
Chetti

2013-01-11 @ 15:34:47
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0