lördag och begravningen

Resan ner gick bra. Jag var bara så trött...
 
Jag åkte direkt hem till syrran. Vi åkte och fixade lite där vi skulle samlas och fika efteråt.
 
Begravningen var i Fosie kyrka 15.00. Det var en isande kall dag. Alla var väldigt ledsna och tagna. ;(
 
 
Denna lilla kista känns så overklig. Leo ska inte ligga där utan fortfarande vara i magen.
 
De spelade I will always love you med Whitney Houston och det var så fint men så sorgligt.
När vi skulle gå fram och ta farväl så var det väldigt jobbigt för min syster och sambo. Det var väldigt hjärtskärande att se... ;(
 
Jag skakade genom hela begravningen. Jag kunde inte vara still.
 
Sov gott lille Leo! Nu är du uppe hos morfar och håller honom sällskap <3
 
På kvällen umgicks vi, jag, syrran med sambo och min bror E, hans fruga och yngsta son. Vi spelade spel och åt gott. Det blev sent, lade mig efter 01.00 och skulle upp 06.00 nästa dag. Jag sov över hos syrran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0