olustig känsla i kroppen

Fick sms av syrran igår. Begravning av lille Leo på lördag. Tungt, jobbigt, skakigt....
 
Jag ska boka resa ner idag. Självklart kommer jag gå men själv. Egentligen finns det inga ursäkter att inte gå på en närståendes begravning. Vill vara där och stötta min syster, svåger och systerson på denna ohyggligt jobbiga och skrämmande dag.
Maken måste tyvärr vara hemma med barnen dessutom kämpar han på med sin onda fot. Så det blir ett barnfritt dygn för mig.
 
Senast jag var på begravning var för ca 12 år sedan och då var det min käre far. Begravningar är tuffa!!
 
Alicia och jag skulle egentligen ha vår mamma-Alicia dotterdag på lördag men vi skjuter upp det till söndagen. Vi ska shoppa lite, äta ute och gå på bio efter hennes egna önskemål. Känner egentligen inte för det men har lovat henne och barn är som de är...
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ser fram emot att träffa dig men anledningen är inget kul... =(

Svar: Ja, ser fram emot att träffa dig med. Men det blir en tuff resa men det finns inget alternativ. Jag måste vara med och stötta Paula och Pucki så mycket jag kan. Ses imorgon
Chetti

2013-01-25 @ 10:56:29
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0