Onsdag

Idag så tvättar jag och sedan ska jag börja veckans storstädning. Jag tar ett par rum/dag och avslutar det hela med en rejäl dammsugning och svabbning av golven.
Det känns bättre att ta lite i taget än allt på en gång för jag hinner inte med det helt enkelt.
 
 
 
Vi ska till BVC senare för 10 månaderskollen. Kul att se hur han växt. Han äter inte välling i alla fall. Vi har försökt men han suger inte. Dessutom så äter han ju gröt vid 20.30 och sedan sover han hela natten, nja han vaknar till kanske 1-2 ggr men somnar om och vaknar sedan på morgonen vid 07.30 och får gröt då.
Så han kanske klarar sig utan välling? Det är ju inget måste egentligen. Vi försöker väl då och då ändå för det kan vara praktiskt att ge det ibland.
 
Ha en fortsatt bra vecka och ta hand om varandra

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad har ni för "tutar"? Det finns ju så många olika och med olika hårdhet och olika ergonomiska så att säga

Svar: Har provat tre olika märken. Hårda, runda, litet hål, stort hål men han gillar inte flaska. Han dricker vatten ur mugg.
Vi får se. Han klarar sig på gröt just nu i alla fall.
Chetti

2013-01-09 @ 11:14:25
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0