Söndag, måndag

Igår, söndag så åkte jag och Samuel och handlade presenter till vårt födelsedagsbarn. Hoppas hon blir glad!
:D
 
Jag cyklade en mil på min träningscykel. Känns skönt att vara igång med regelbunden träning igen!
 
Idag, måndag har vi bara tagit det lugnt. Vi har kollat på två filmer:
Echelon conspiracy från 2009. Riktigt bra!
 
 Cleaner från 2008 med bl.a. Samuel L Jackson. Mycket bra!
 
Jag fick hem Alicias provsvar från läkaren. Urinstockan visade nitrit och leukociter. De har skickat odling och vi ska återkomma efter hon ätit sin pencillin för att ta nytt test.
Jobbigt för Alicia att alltid ha problem. Hoppas det inte strular mer efter detta.
 
Imorgon börjar barnen skolan igen och jag och Samuel ska till öppna förskolan. Det var längesedan vi var där så det är dags!
På onsdag är det dags för 10 månaderskontroll på BVC. Det går säkert bra. Ska bli kul att se hur mycket han växt sedan sist. Det är ju ändå två månader sedan vi var där sist.
 
Nu ska det fortsättas slappas härhemma! :D
 
Måste visa en body som Samuel fick av Anna och kusinerna.
 
De köpte den i New York där de hade gjort en musikal om Fela Kuti.

 

Fela Anikulapo Kuti (född Olufela Olusegun Oludotun Ransome-Kuti), född 15 oktober 1938 i Abeokuta, död 2 augusti 1997, var en nigeriansk musiker, som behärskade många olika instrument. Han var även kompositör, politiker och människorättsaktivist.

 

His Master's Voice har listat Fela Kuti som den 46:e mest inflytelserika musikern någonsin.

 

Tycker den är grymt häftig!!

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0