Torsdag, fredag

Natten mot torsdagen så sov Samuel 10 timmar i sträck, 21-07 utan att säga ett pip. Men inatt vaknade han ett par ggr. Jobbigt att det varierar så.
 
Jag sprang 45 minuter på löpbandet och sedan lyckades jag dra ner hela duschstången från väggen. Så det blir en tur till Ikea nästa vecka.
 
Idag har jag veckohandlat och städat. Ikväll blir det fredagsmys med popcorn.
 
Imorgon är det veckans vägning och på kvällen har jag skaffat barnvakt. Jag ska överraska F med bio, Hobbit. Han vet ingenting och inte barnen heller. Själva ute för första gången sedan Samuel föddes.
 
På söndag Kör Knut julen ut och alla våra julsaker ska ner. Sedan blir det en ordentlig dammsugning och svabbning av golven.
 
Just det facket ska korrigera att jag betalt in för mycket så det är bra. Det var ju ändå över 900kr!
 
Ni får ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0