veckan fortlöper

Jo, det blev en Ikeatur i tisdags och där köpte vi bl.a. en duschdraperistång som tyvärr inte är uppe än   p g a att det måste borras. Vi ska se om vi kan låna en borr från hyresvärden.
 
Alrik arbetsstol, 99kr, till Henry
 
Potta, till Samuel, 9kr
 
Dags för potträning :D
 
Igår, onsdag så frostade jag av frysen och rengjorde kylen ordentligt. Skönt att ha det gjort!
 
Idag, torsdag har jag tvättat och resten av dagen kommer gå till att surfa mest ;)
 
Imorgon är det fredag och jag ska handla och lämna in urinprov för Alicia. Hoppas allt ser bra ut!
 
Jag är inne i en svacka vad gäller maten just nu. Men jag tränar i alla fall! Jag tror mitt problem är att jag kör för hårt, äter för lite och då slår det över. Jag är sugen på allt just nu... Det är inte så att jag frossar men jag har ätit onyttiga saker igår och förrigår. Choklad, äppelpaj och kanelbullar.
Jag ska försöka köra som jag gjorde i början med bra och ordentlig mat, träning och bara äta gott på lördagar. Räkna kalorier och hoppas jag går ner de sista 4 kilona annars så stannar jag här. Jag är ju normalviktig, tränar regelbundet och känner mig hälsosam trots min svacka.

Ha en riktigt rolig fredag nu!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Jag har inte läst din blogg på länge. Vad kul att du fortfarande orkar blogga. Tänk inte på vad vågen visar nu, utan njut av livet! Kram

Svar: Haha, jo jag orkar blogga. Det är kul att gå tillbaka och läsa vad man har gjort under åren. Du har slutat blogga, eller?Ja, njuta av livet ska man men jag är extrem med njutandet :)
Kramar
Chetti

2013-01-17 @ 14:37:41
Postat av: Anonym

ska du redan börja pottträna han? han e ju inte ens ett år..

Svar: Hej anonym! Undrar vem du är? :D
Det finns studier som visar att om man börjar tidigt så slutar de med blöja tidigt men vi ska inte hårdpotträna honom utan sätta honom där ibland och se.
Chetti

2013-01-17 @ 15:35:31
Postat av: mamma

Det var ju bra köp till låga priser!

Svar: Ja, Ikea är billigt och bra :D
Chetti

2013-01-17 @ 22:24:03
Postat av: Stamp-E

hehe kul det där med pottträningen... lite tidigt kanske.. även om det faktiskt finns forskning på ännu tidigare än honom... men ähh do it, finns inget att förlora...

aja baja med ätandet... FFS chetti.... DISCIPLIN!! hehe.... :D

Svar: Ja, vi ska ju inte direkt potträna honom men pottan var billig och vi kan ju sätta honom där ibland och se. :D
Jag vet, ätandet har varit en ren katastrof i veckan. Verkligen ajabaja... Har inte ens vägt mig idag...
Min motivation är som bortblåst :(
Chetti

2013-01-18 @ 07:34:23
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Stamp-E

bull ju....

Svar: Ja, jag vet inte vad som hänt... Men jag kommer tillbaka igen snart igen :)
Då ska de sista kilona bort. Funderar på att köra sådana där shakes i någon vecka, så jag kan nå målet och sen satsa på att hålla vikten...
Chetti

2013-01-19 @ 16:52:08
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Stamp-E

du har ingen stress kring dem.... det är bättre att du analyserar vad som hände för att det inte ska hända igen.. du kan dricka shakes 24/7, om du inte har koll på "dipparna" så spelar ju det ingen roll ju.....

Svar: Du har rätt! Jag måste analysera varför det hände. Jag tror att jag kör för hårt, äter för lite och så ballar kroppen ur. Nu ska jag äta ordentlig frukost, lunch och middag plus några mellanmål och träna lite hårdare! Det gäller bara att ta sig i kragen! Jag vill ju vara sund och mår mycket bättre när jag äter bra. Tack för stöd och råden!!
Chetti

2013-01-21 @ 11:51:43
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Stamp-E

japp lugnt. kram

2013-01-21 @ 16:12:02
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0