Fredag, shopping m.m.

 
Igår, fredag, så gick vi först och pratade med min chef om att jag kommit in på skolan och sådär. Jag måste bara komma ihåg att söka tjänstledigt för år 2, redan i januari 2014 så att det inte blir strul och gärna skriftligt ifall det blir byte av chef eller något.
 
Sedan åkte vi till SKHLM och shoppade lite kläder åt Alicia
 
Svarta leggings med något slags streckmönster, 149kr. KappAhl
Topp, 129kr, KappAhl
 
Leggings med stjärnor, 179kr, KappAhl
 
Shorts på rea, 100kr, KappAhl
Henry tjatade till sig en t-shirt.
 
99kr på KappAhl
 
Inne på H&M hittade jag en fin vit t-shirt till Alicia också med texten "You are my lucky star". Den kostade 99kr men jag hade bonuscheck och lite kvar på ett presentkort så det blev 1kr =)
 
Sedan kollade vi på Panduro Hobby och BR, barnens favoritaffärer. En sväng in på MacDonalds för lite takeaway sedan satte vi oss ute på torget och åt, mysigt.
 
Pappa F hämtade upp oss på vägen hem från jobbet. Väl hemma stack jag och veckohandlade på IcaMaxi.
 
På kvällen åkte vi till A och barnen och hälsade på. Det var kul att träffas och barnen har så kul ihop! =D
 
Jag kom inte i säng förrän vid 01.00, riktigt trött....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Fina och praktiska kläder =)

Svar: =D Ja, Alicia passar så bra i leggings tycker jag. Själv vill hon bara ha killkläder men jag tycker det blir lite för mycket ibland =)
Chetti

2013-07-29 @ 15:10:48
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0