Fredag/lördag

Igår hade jag en städ och tvättdag, tråkigt speciellt eftersom Samuel ser till att allt jag plockar upp plockas ut direkt igen =D
 
Jag var nervös inför att kolla hur det hade gått med antagningen och blev väldigt glad när jag såg att jag verkligen var antagen! Tänk att jag ska börja skolan igen. bli sjuksköterskestudent med allt vad det innebär. Hoppas verkligen det går bra!
 
På kvällen kom min vän R, med son och systerson över. Vi grillade och drack lite god öl. Det var en riktigt trevlig kväll! Jag kunde för en gångs skull slappna av och bara vara, prata och skratta. Jag fick en tidig födelsedagspresent men jag hade inte köpt något till henne. Hon fyller 22/7 och jag 23/7.
 
4 fina ölglas
 
 
 
 
Just nu färgar jag mitt hår och senare idag ska vi på kalas hos en kompis till F vars son fyller år. Det blir en riktig nigeriansk fest med god nigeriansk mat, mumsigt =D
 
Imorgon är det packning som gäller och förberedelser inför Skåneresan. Ångrar att vi bara stannar en vecka, 1,5 vecka-2 veckor hade varit bättre.
 
Vi såg en film för någon dag sedan
 
 
G.I. Joe 2. Retaliation. En actionfilm. Hmm tråkig, pang pang men bra skådisar. Nej, kunde klarat mig utan den haha
 
 
Henry nyklippt
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

så got med öl hade varti något nu :)
trevlig resa och än en gang gratis :)

Svar: Ja, öl är väldigt gott har jag märkt på sista tiden! =)
Tack och vi ska göra vårt bästa!!
Chetti

2013-07-13 @ 23:56:29
Postat av: Madde

Stort grattis! Det blir säkert kul att plugga. Det är ju något som du verkligen vill göra. Lycka till, och ha det så bra i Skåne!

Svar: Tack! Ja, jag tror det blir kul att börja på ny kula med något helt nytt.Tack! =)
Chetti

2013-07-14 @ 20:17:37
URL: http://detenaochdetandra.blogg.se
Postat av: Ingela

Mysigt med avslappnande tjej/vuxenmys! =)

2013-07-16 @ 11:01:20
URL: http://www.ingells.blogg.se
Postat av: Kerstin

Jo, det var riktigt mysigt!

2013-07-17 @ 23:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0