Lördag

Idag har jag och Samuel haft en ensamdag utan syskon. Vi åkte och träffade "mina mammor" som jag hållit ihop med sedan vi blev gravida.
Vi träffades hemma hos en av dem och shit vad långt bort hon bodde... Det tog över en timme för att komma dit, StorStockholm i sitt esse.
 
Vi bjöds på vegetarisk tacopaj med grönsaker. Mumsigt. Senare på dagen hade vi knytisfika och blev bjudna på hemmagjord saft, ananaspaj, cupcakes, kanelbullar m.m. Tur det är lördag ;)
 
Jag ringde min snälle make och bad honom hämta upp oss så vi slapp den långa resan hem för Samuel hade varit apjobbig då. Han kom självklart och hämtade upp oss. Och just nu är han i köket och lagar mat =)
 
Jag vägde mig imorse och nu är det slut på det onödiga ätandet. Imorgon blir det träning och bra mat utan onyttigheter. Men idag är det lördag, så idag äter jag som jag vill.
Så hoppas jag att vågen börjar visa minus istället för plus framöver.
 
Imorgon ska vi åka och kolla dator till mig och så måste jag kolla in alla bra baklänkar jag fått och se vad vi kan hitta på inför Alicias Minecraftkalas =D
 
Ha en fortsatt het helg, här har det varit sjukt hett ända sedan i onsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0