Alicia i sina nya glasögon

Idag, söndag, åkte vi till Specsavers för att hämta Alicias glasögon. 
 
995kr och trots att optikern sade att de är för stora så insisterade Alicia på dessa och hon är nöjd. Det är huvudsaken!
 
795kr. Dessa sitter bra och jag är glad att hon vågade ta lite färgglada brillor =D
 
Jag tycker hon passar bra i dem! Hon ska främst ha de i skolan och när hon tittar på tv. Vi tog försäkring också ifall något händer.
 
Jag undrar om man kan få några pengar från hennes sjukförsäkring att hon nu har dålig syn?! Ska kolla upp det!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

så fin alipompom är!!

Svar: Ja, hon passar verkligen i glasögon tycker jag =)
Chetti

2013-06-23 @ 17:13:51
URL: http://www.annaadidas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0