Långhelgens sista dag

Igår, lördag så har vi pysslat med saker hemma och lekt ute på gården. 
 
I fredags köpte jag cyklar till barnen. Jag såg en privat annons i en lokal sälj/bortskänkes/bytes grupp jag är med i på Facebook. Personen bodde ett stenkast härifrån och sålde en pojkcykel på 20-tum och en tjejcykel på 24 tum. Precis vad vi letat efter.
Barnen var lyckliga och det blev ett bra köp.
Vi har ont om pengar men känner att barnen måste ha cyklar!
 
400kr
 
500 kr
 
På fredagkvällen gick vi en lång runda i Norsborg tillsammans med R. Det var mysigt och roligare än att sitta hemma och frossa. 
 
Nästa vecka är sista skolveckan och på torsdag har barnen avslutning. Sedan blir det 9 veckors sommarlov för dem *hjälp*. Det går nog bra, eller? haha
Detta är sista långlediga sommaren ju sedan blir det fullt upp även på somrarna några år framåt. Är ju fast anställd under somrarna men ska ta ett par veckor föräldraledigt i alla fall så vi får lite ledigt. 
 
Ja, idag vet jag inte vad som händer, vi ska väl ut på gården så Samuel får springa av sig =)

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

ja men det var helt ok pris för dom cyklarna...

Svar: Ja, har inte hittat en 24tum under 800kr så jag är glad! Och barnen är nöjda! =)
Chetti

2013-06-10 @ 07:56:57
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Fina cyklar =)

Svar: =D visst barnen är nöjda
Chetti

2013-06-10 @ 14:22:05
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0