Måndag

 
Idag är det 14 år sedan jag flyttade till Norsborg och hem till F. Tiden den går när man har kul =D
 
 
Idag följde jag och Samuel med Alicias klass på utflykt. Vi åkte till Historiska museet inne på Karlaplan. Tyvärr kunde jag bara stanna till 12.00 för F slutar 12.30 så jag var tvungen att åka hem och öppna dörren så han kunde komma in. Tråkigt men jag följde med ett par timmar i alla fall.
Väl hemma mådde jag så dåligt... Fruktansvärd huvudvärk och åksjuka. Jag var tvungen att lägga mig ner en halvtimme och sedan blev det bra. Fy för åksjuka. Hur ska jag klara att åka t-bana till skolan? Det kommer gå åt en del åksjuketabletter/tuggummi.
 
 
Sedan hämtade jag upp barnen från skolan och så gick vi till mitt jobb. Vi skulle grilla.  Mycket goda hamburgare med olika tillbehör, mumsigt.
 
Slutligen gick vi förbi centrum, kopierade hemmanycklarna och äntligen hem efter en lång och äventyrsfylld dag.
Nu ska jag fortsätta läsa bloggar och kolla FB innan det är dags att nannan kudden.
 
ha det så bra i den underbara sommarvärmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0