Samuel 15 månader

Igår, måndag gjorde vi inte så mycket. Vi hämtade nya brickor till vår port så nu kan F komma in igen och Henry har en runt halsen när han är ute så han slipper ringa upp hela tiden. 
 
Hmm måste köpa något till fröknarna men jag vet inte vad... Tips?
När jag var liten lade alltid föräldrarna ihop men det verkar som ingen gör så längre, eller?
 
Idag var vi förbi BVC för Samuel blir 15 månader idag. Jag ville veta hur han växt dessa 3 månader.
 
11675g tung och 79,5cm lång. Min lille kortis =)
 
Han har börjat härma oss nu och det låter så gulligt. Och han suger in sina kinder hela tiden som em anka =D
 
 
 
Ha det gott!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Naw, hihihi! Gulligt! Baka goda småkakor och lägg i staniolpapper och knyt vackra band runt! Enkelt och uppskattat! =)

Svar: Mmm han är ganska gullig =D
Bra ide´, ska komma ihåg den till julen. Jag köpte lite finare praliner och gav lärarna så har de något att snaska på ikväll =)
Chetti

2013-06-12 @ 10:26:48
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0