Lördagen 2/3

Inatt sov Samuel underbart bra! Han somnade vid 22.00 och sov till 06.00. Fick välling och somnade om och sov till 09.00! =)
Underbart med sömn!
 
Idag har jag och Henry haft vår mysiga dag ihop. Vi åkte till Heron City där vi först spelade spel i arkadhallen. Sedan gick vi på bio och såg
 
 
Röjar-Ralf. Den var faktiskt bra, underhållande. Roligt att se alla spelfigurer i "levande form". Henry sade att den var "lite dålig men jättebra" =)
 
Efteråt åt vi på MacDonalds och spelade lite mer i spelhallen innan jag fick med honom hem *puh*
Vi hade det mysigt! Barnen behöver vara själv med mig ibland, utan att syskonen är med. 
 
Nu ikväll blir det Andra chansen på Melodifestivalen och så ska jag sitta vid datorn. Det är min datordag idag =)
 
 
Imorgon ska jag städa klart härhemma och sedan blir det en hemmamysdag med filmer. Ladda batterierna inför nästa vecka då skolan börjar igen!
 
Ha en underbart skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Låter som en härlig helg! =)

Svar: Jo, det var den =)
Chetti

2013-03-04 @ 09:50:06
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0