Melodifestivalen

Jag hade förhandstippat You med Robin Stjernberg. Jag tycker han är en grym sångare. Tyckte även om honom mycket när han var med i Idol.
 
Vi röstade 6ggr på hans bidrag och han vann alltihopa! =)
 
Men hade svenska folket fått välja hade ju Yohio vunnit. Vet inte riktigt, gillade inte den så mycket...
 
 
 
Vi får se hur det går i Eurovision!
 
Hela Melodifestivalen detta året har varit en enda lång nostaligtripp! Jag var ju höggravid med Samuel förra året och han föddes dagen efter Melodifestivalen! Tänk att min lille gubbe blir 1 år imorgon!! 
 
Igår gick han 4-5 steg fler ggr. Snart släpper det =)

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

gratta bluppen från oss....

men röstade 6 gånger? trodde ni hade dåligt med pengar.... *hint hint* (eller hur mamma hehe)

Svar: Det ska jag göra =)
Jo, dåligt med pengar har vi men han förtjänade att vinna! Då får vi offra de dryga 20 kronorna
Chetti

2013-03-11 @ 09:46:28
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Stamp-E

haha.. ja det måste kännas fantastiskt att det var NI som gjorde så att han vann haha

Svar: Japp, vi hjälpte till i alla fall =D
Chetti

2013-03-12 @ 13:40:44
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0