Tisdag

Idag är det fullt upp.
 
BVC 11.00 och 1-årskontroll. Samuel fick två sprutor, en i vart ben och han skrek stackaren...
10640g tung och 77cm lång.
 
 
Han har utslag på benen och Henry har likadant på både ben och rumpa. Enligt BVC tanten så handlar det om utslag av kylan och Mildison ska smöras på. Men jag ska ringa Vårdcentralen imorgon så en läkare kollar på Henrys utslag för de ser väldigt räliga ut.
 
Efter BVC var det dags för Samuels tandläkartid. Han har ju bara två tänder men de vill mer prata om det gamla vanliga om hur man ska ta hand om sina tänder. Om två år blir det en riktig kontroll.
 
 
Nu ska vi strax iväg till Barnläkarmottagningen med Alicia. Det är uppföljningssamtal om hennes nattvätande. Och det går ju jättebra. Det har hänt en olycka i år och klockan funkar jättebra!
Så det är skönt med framsteg!
 
Och ikväll är det pysseldags för Alicia igen.
 
 
Imorgonkväll är det föräldramöte för båda barnen samtidigt. Samma som i höstas. Pratade med fröken då jag tycker det är så dåligt och de tog på sig det. De ska tänka på det till hösten. Jag vill ju vara med på båda mötena och höra all info men nu denna gång ska jag gå på Alicias föräldramöte för jag gick på Henrys sist.
 
Nu måste vi dra.... Ha en fortsatt härlig vecka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0