Veckan som gått

På torsdagen så var jag först och lämnade cellprov på morgonen. inte så kul men det måste ju göras när det erbjuds gratis och kan rädda mitt liv.
 
Sedan åkte vi till sjukhuset så F kunde rönta sin fot. På torsdag ska han träffa sin läkare och gå igenom bilderna och nuläget.
 
På kvällen var det återigen breakdance men den sista kvarten vägrade hon vara med. Och hon vägrar åka dit igen. Jag ger snart upp alla fritidsaktiviteter som vi betalar pengar för och som sedan barnen vägrar åka till... 
 
I fredags var det fullt upp. Jag städade, tvättade och handlade inför min syster Ingela och hennes grabbars ankomst. Vi hämtade de vid tåget vid 18.00. 
Det var jättekul att ha de här! Kvällen gick åt till mat, gott och prat. Barnen gjorde vad barn gör idag
 
socialt umgänge vid Iphone, Ipad och bärbara datorn =)
 
Vi fick presenter
 
Samuel fick badbyxor
 
och sandsaker
 
Jag fick spagrejer, tvål och badbomber
 
Alicia och Henry fick påskägg =)
 
Bild lånad från min syster Ingelas FB
Ni kan se fler bilder på hennes blogg

På lördagen åkte vi till ett inomhusbad, Huddingehallen. Barnen frös en del, vissa var mer aktiva än andra men det var rätt kul!
Väl hemma blev det god mat, gott och så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

o du... försök inte... ingen av de bilderna är lånad av ingells blogg... så försök inte....

Svar: Jag skrev fel, ok?! Bilden från badet är ifrån hennes FB och har inte påstått att några av de andra bilderna är ifrån hennes blogg...
Chetti

2013-03-29 @ 10:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0