Veckans vägning

Jag vägde mig igår på jag vet inte hur länge men säkert 2 månader... Vågen hånskrattade mig rakt upp i ansiktet när den visade 68,7 kg...
Jag som varit nere på 63,4kg innan julen...
 
Men det gav mig en kick där bak. Jag tränade 1timme och 20 minuter framför Biggest Looser tränaren Bob. Fy det var tufft och idag har jag träningsvärk i hela kroppen. Men det känns skönt att vara tillbaka på den rätta banan!
 
Jag bestämde mig för att köra igång med bra mat redan idag. Varför inte, liksom? Jag har plockat undan allt gott i huset och lagt på balkongen. Det tar vi fram nästa lördag igen!
 
Jag känner mig motiverad och redo att påbörja ett nytt liv igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0