Allt om allt

Igår söndag hade vi en slappardag. Jag tränade på morgonen men resten av dagen låg jag i soffan och slumrade till och sov ett par ggr. Vet inte vad det var men vat så fruktansvärt trött snarrk
 
Eurovision finalen ja vad ska man säga. Det var inte många bra låtar alls... Vinnarlåten påminde mig om Norges vinannde bidrag för något år sedan. Grekland var bra tyckte jag och rolig! Ballader går helt bort för mig. Det ska vara livfullt, roligt och en låt man kan dansa till. Rumäniens bidrag var unikt och han sjöng fantastiskt bra. Inte så passande i tävlingen dock =D
Hade ni någon favorit?
 
 
Idag buzzar jag mina sista Marabou kakor och det blir till en av mina grannar. Hon har tre barn och Henry och hennes dotter brukar leka då och då. Hon jag tänkte buzza för egentligen har jag inte hört av på länge och det känns lite konstigt tyvärr =(
 
Imorgon ska jag och Henry till hans öronläkare för att kolla att hålet växt ihop. Förhoppningsvis har det gjort det och då är det sista gången vi går dit. Så hoppas vi att han slipper mer problem med öronen i framtiden.
 
 
Inatt har vi knappt sovit då lillegubben gnällt och jämrat sig, Han är jätteförkyld nu och varje gång han nyser så flyger det snor överallt... Hoppas det stannar vid förkylning och drar över snabbt!
 
I veckan är planerna att storstäda, gå på kalas hos några gamla vänner på lördag och på Morsdag på söndag ska jag och Alicia ut själva ett par timmar. Bio, äta ute och mysa!
 
I lördags hann jag se en film också
 
 
Hansel and Gretel. Hans och Greta inspirerad film där Hans och Greta växer upp och blir häxjägare. Den var ok faktiskt, har hört att den ska vara dålig. Men nej den var ok.

Kommentarer
Postat av: paula

det e det fulaste djur jag sett!!! vad e det för nåt? hahaha

Svar: Hahaha, tror att det är en fladdermus =D
Chetti

2013-05-20 @ 13:29:07
Postat av: Ingela

Jag undrar som Paula, vad f-n är det där, hahaha? =P

Svar: Haha bild från google =D Tror att det är en fladdermus
Chetti

2013-05-20 @ 16:56:04
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0