Buzzningsdags

Nu har jag fått hem lådan med Marabou kakorna. Vi har testat de och mums vad goda.
 
Vi fick hem sex paket Marabou Ministars och sex paket Marabou Chocowild. Samt en massa kuponger på kakorna. 
 
Marabou Mini Stars
Stjärnformade små kakor med mjölkchoklad och mjölkkrämsfyllning. Varje paket består av fyra mindre förpackningar med sex stycken kex i varje. Perfekt för hela familjen samt när man är på språng.
Cirkapris i butik: 19,90 kr.
 
Marabou Chocowild
Fantasifulla och krispiga kex som till hälften är täckta med mjölkchokad. Stort innehåll av olika figurer för en lekfull stund tillsammans. Paketet innehåller 15 kex.
Cirkapris i butik: 24,90 kr
 
Jag ska buzza för vänner som har barn och tar en runda förbi jobbet också. Jag vet att mina arbetskamrater älskar godsaker =D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0