Helgen

I fredagskväll kollade vi på film
Warm bodies. Den handlar om en zombiekille som blir kär i en vanlig tjej. Den är rolig, gullig och underhållande.
 
I lördags städade vi, jag tränade och sedan var vi på kalas. Det var trevligt att komma hemifrån för ovanlighetens skull. På kvällen tvättade jag och såg en film
 
 
Small appartments. En film av Jonas Åkerlund. Peter Stormare är också med. En mycket skum film, inte direkt något bra haha
 
Idag, söndag var det Morsdag, eller? Ingen uppvaktning alls av varken man eller barn =( 
De glömde och brydde sig föga när jag påminde dem. Uppskattad man känner sig...
Jag skickade ett gäng trisslotter till min mamma och ringde henne nu ikväll. Trisslotterna hade inte kommit än. Uttrycket "lika säkert som ett brev på Posten" är ett minne blott. Hoppas på storvinsten nu då!
 
Vi storstädade klart härhemma och sedan var det dags för min och Alicias dag, Vi åkte till SKHLM centrum och åt på McDonalds, gick runt och tittade i affärer. Alicia köpte lite pysselsaker. Sedan åkte vi till Heron City och gick på bio. Vi såg
 
 
Croodarna i 3D. Jag gillar inte 3D för jag tycker det är ansträngande för mina ögon, skumt haha
Filmen var ok men jag somnade ett par ggr hihi, det gör jag alltid =D
 
I veckan blir det vårkonsert i skolan på onsdag, eleverna uppträder med sång och dans och på söndag ska vi till McDonaldsdagen på Gröna Lund som vi vann 4 åkand och entrebiljetter till. Kul!
 
Hoppas ni haft en bra helg! Och att veckan blir ännu bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0