söndag-Måndag

Mamma-pappadagen i söndags blev kortare än planerat, ca 2 timmar så vi hann bara med att äta kinamat och shit vad vi åt. Mina tarmar sprängdes nästan haha
Men det var mysigt att komma hemifrån själva för en gångs skull.
 
Igår, måndags så hade vi ännu en ledig dag tillsammans då skolan hade planeringsdag! Jag och barnen packade ner dricka och mackor och åkte till stan. Vi gick runt i Gamla stan och Kungsträdgården. Vi satt och picknickade mitt inne i stan.
 
 
På kvällen färgade jag mitt hår:
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

amen shit zombie-ögat på din första bild den i profil.. hade fan platsat i vilken Paranormal Activity som helst haha

Svar: Haha, ja man är väl lite skadad från alla filmer =)
Chetti

2013-05-15 @ 08:01:57
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Amen Erik, hahaha ;)

Fint hår! Men varför blev den kort, mamma-pappa-dagen?

Svar: Tack! Jag frågade barnvakten så sent som i fredags och saker dök upp för henne som hon var tvungen att göra på söndagkväll. Så det blev aningen kortare än vad vi tänkt oss.
Chetti

2013-05-15 @ 10:55:08
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0