Semester

Yes, idag går jag på semester. Resten av maj har jag tagit ut 8 semesterdagar. Men livet ser ut som det brukar ändå, ingen förändring. 
 
Besöket hos öronläkaren gick bra och hålet har nu växt ihop. Det satt bara en envis skorpa kvar som kommer ramla ut med tiden. I höst ska han få komma och göra hörselprov. 
 
 
Imorgon har Alicias fritids öppet hus så vi ska dit och hälsa på! Alicia har ju inte många månader kvar på fritids, sedan blir hon nyckelbarn och får klara sig själv innan och efter skolan. Läskigt, men hon klarar det!
 
Samuel är fortfarande väldigt förkyld. Han har sovit oroligt om nätterna men inatt var det mycket bättre. Hoppas förkylningen lägger sig snarast!
 
Igårkväll såg jag en film 
The master. Den har höga imbd betyg men jag tyckte inte den var så bra. Det handlar om en man som är alkis, fd soldat. En dag träffar han på en man som har en rörelse och de blir fascinerade av varandra och börjar umgås frekvent. Människoöden, psyken njaaa
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Men varför låter ni inte Alicia gå kvar på fritis?

Svar: I Botkyrka kommun får man bara ha fritids tills man fyller 10år.
Chetti

2013-05-23 @ 11:26:32
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0