Söndag

Idag vaknade vi 09.40. Otroligt vad härligt att få sova ut. Samuel vaknade en gång i natt och fick välling men sov annars från 22.00-09.40. 
 
Idag har jag skaffat barnvakt så senare idag ska jag och maken ut själva. Vi ska spela lite biljard och äta kinamatsbuffé på Thom Yum i Heron City. Ska bli mysigt att få vara själva för en stund. Mamma-pappadag =D
 
 
Sedan ska jag buzza mina Marabou kakor för barnvakten. Vi har ju en del paket att dela ut men har inte haft chansen än. Jag går förbi jobbet i veckan och buzzar för dem med. Jag fick en massa kuponger att dela ut också.
 
Imorgon är barnen också lediga då skolan har planeringsdag. Så vi drar nog till stan en sväng, Alicia vill gärna gå i Gamla stan. Sedan måste jag färga håret, hårfärgen nu är katastrof haha
 
 
Nästa vecka ska Alicia till läkare igen för att gå igenom ultraljudet av njurarna och sådär.
Jag ska kika lite på tågbiljetter till Malmö också. Får väl boka snart så vi får det till bra pris. F kommer behöva jobba hela sommaren i princip så han kan inte följa med.
På torsdag ska F börja jobba igen och vi hoppas att det kommer gå bra! Sparpengarna är snart slut och vi måste börja fylla på igen. Tänk att vi varit hemma i 11 månader tillsammans nu. Otroligt vad tiden flyger förbi!
 
Ni får ha en mysig söndag och en härlig vårvecka nästa vecka!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Det är få förunnat att kunna vara hemma båda även om det var pga av en dålig sak så hoppas jag att ni fått mycket ut av det som familj <3

Svar: Ja, det har varit en speciell tid. Föräldraledighet men F har tagit Samuel massor av både nätter och dagar så jag fått vila upp mig, kommit hemifrån m.m.Jag är bara glad att vi överlevt äktenskapet haha. Att vara tillsammans 24 timmar/dygnet tär på de flesta =D
Chetti

2013-05-13 @ 16:01:27
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0