Ny vecka, ny kunskap

I lördags tog jag det verkligen lugnt för omväxlings skull, hann t o m titta på film och tv
 
 
När mörkret faller. En svensk film om hedersförtryck, kvinnovåld m.m. Gripande, verklig och klart sevärd.
 
 
The Messengers. En skräckis/thriller som var helt ok. Lagom läskig =)
 
I söndags städade vi och så pluggade jag.
 
I veckan ska Samuel fortsätta inskolas och idag fick han vara själv på förskolan. Det gick bra men han kunde inte somna där så han fick sova hemma.
Imorgon ska Alicia till barnläkarmottagningen för en flödesmätning och en uppföljning av medicineringen av anuresen.
 
På torsdag ska Henry till tandläkaren för en ny kontroll av hans dåliga tänder. Hoppas vårt borstande och fluxande har gett resultat och inga hål hittas...
 
Skolarbete finns det gott om men så ska det vara. Det är intressanta och nyttiga grejer vi lär oss. Vi har en skriftlig sammanfattning av en vetenskaplig artikel att lämna in nu i veckan plus ett seminarium om hälso- och sjukvårdslagen samt socialtjänstlagen. 
Men inget som jag skrivit tidigare skrämmer mig mer än salstentan. Mycket att plugga inför den och allt känns fortfarande luddigt...
Men men jag ska göra mitt bästa!
 
Imorgon ska jag och F vara lite barnlediga mitt på dagen och ut och äta lunch. Barnen är i skolan, Samuel på förskolan och jag har inte föreläsning förrän 14.30. Visst jag ska plugga också men lunch måste man ju äta =D
 
Ha en fortsatt skön vecka!
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Klart du måste äta lunch, mums! :D

hoppas tanddilemmat är löst nu!

Svar: Ja och gott var det =D
Nej, tyvärr var det något litet som måste fixas till, så ny tid nu på måndag
Chetti

2013-09-03 @ 15:56:54
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0