Vecka 2 är igång

Idag hade vi föreläsningar 09.00-16.00 och det är tungt för huvudet. Mycket nytt, nya anteckningar och ångest haha
 
F började jobba idag men hans arbetstider är skit, 11.00-19.45, vilket betyder stress för mig att hinna hämta i bra tid. Idag hämtade jag Samuel 16.45, Henry gick hem själv från fritids och mötte oss i porten. För mig är det sent när vi är vana att de hämtas vid 15.00.
Men F kan då lämna barnen senare, i alla fall Samuel, vid 09.00. Ali och Henry börjar 08.00.
 
Igår, söndag åkte vi och låste upp Alicias födelsedagspresent, en Iphone 4, låst till Telia. Det tog 30 sekunder sedan var den upplåst typ, vi var bara tvungna att återställa den först. På kvällen började jag med läkemedelsräkningen... Usch usch inte min grej men jag ska räkna, räkna och räkna varje dag fram till tentan.
 
I veckan är det skola onsdag och fredag, tisdag ska jag plugga hemma hela dagen och på torsdag ska jag jobba på Citymail. Hade jag inte haft min löneskuld hade jag troligen inte jobbat inser jag nu. Har knappt tid för att plugga och det verkar vara väldigt mycket pluggande för den stora tentan vi har i november som täcker medicinsk vetenskap, farmakologi och patologi.
 
Ni får ha en bra vecka allihopa

Kommentarer
Postat av: annaadidas

oj oj vad du kämpar på vännen, men inte köra på för mycket så du kör in i väggen för då är det kört
kraaam och trevlig helg hoppas alla är friskare nu

Svar: Ja, jag vet... Jag borde ta det lugnare men det är så jag är, trivs med att hålla igång men det hade varit skönt med en slappedag då och då =Dkram, barnen är fortfarande hostiga och förkylda men de har varit på skola/förskola
Chetti

2014-08-29 @ 10:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0