I vecka kvar

Fick sätta kateter igår, men efter många försök från både mig och två andra så fick vi ringa folk på Urologen som hjälpte oss. Men kul att testa på.

Jag har fått mycket ansvar i veckan. Fått rapportera över patienter till andra avdelningar, boenden m.m. En kollega var väldigt förvånad att jag bara gick i termin 3! Hon trodde jag gick sista terminen för att jag fick göra så mycket. Roligt men skönt att jag har 3 terminer kvar innan jag är klar så jag blir ännu bättre! 

I helgen blir det mer bakande och så ska vi nog till ett centrum och se Idolerna uppträda. Men jag måste verkligen vila också, är uppe i varv konstant...

Är på väg till vårt träningscentrum nu för att öva inför våra praktiska examinationer. 
Ikväll är det Idolfinal så missa inte det!



Kommentarer
Postat av: Ingela

Men jag tänker på stackaren som fick genomlida alla försök till att sätta in kateterna, ajajajajajaj =( men förstår att det måste övas för att klara det såklart!

Yes idolfinal idag!!!

Svar: Det gjorde inte ont på honom men visst lite obehagligt. 😣
Chetti

2014-12-05 @ 14:06:29
URL: http://www.ingells.blogg.se
Postat av: annaadidas

såå kul det är för dig. säger som ingela ajajaj!

kram

Svar: Ja, verkligen kul!
Chetti

2014-12-05 @ 17:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0