Jullov

Äntligen jullov! Denna höst har gått i 150 med salstentor, examinationer både skriftliga o praktiska och sjukhuspraktik. Jag är stolt över min insats och så himla glad över att det går bra! (Änsålänge...)

Jag är också så himla stolt och glad att jag vågade ta steget till att studera. Älskar yrket och sjukhusmiljön, ett fantastiskt yrke! Om 1,5 år är jag färdig om allt går vägen och då får jag inte bara en akademisk examen utan också en legitimation 👍😊

Nu ska jag få sova ut i 2,5 vecka och bara få njuta o vara med min fina familj. Skåneresa blir det också, på juldagen åker vi ner en vecka 😄

Trevlig helg och jullov för er som har det.

Bild från imorse, omöjligt att väcka dem 😊


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du kan vara jättenöjd över din insats tycker jag som har hängt med här:) Grattis till allt!
Nu kommer jag med läkemedelsräkningen igen, haha... Jag undrar om du möjligtvis har tillgång till några övningstentor eller den tenta ni skrev? Så länge det är Birgers så skulle jag bli jättegald så jag vet vad det kommer vara prov på till den första. Har som sagt börjat försöka lära mig redan nu hehe. Hade uppskattat det jättemkt! OM du har någon får du hemskt gärna mejla till [email protected] god jul!

Svar: Tack!! 😊
Jag har några gamla tentor som du kan få. Jag har tyvärr inte den som jag själv skrev. Men jag har några andra bra. Jag mailar över de ikväll 👍
God Jul!! 🎅
Chetti

2014-12-22 @ 10:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0