Äntligen helg!

Det har varit en tuff vecka både mentalt och fysiskt. Upp tidigt, stress för att lämna barnen och vara på jobb 07.00 men men det har gått bra ändå. Det enda svåra har varit att få de att somna i tid...
 
I veckan fick vi besök av barnens kusin Jonathan och det var trevligt =)
 
 
Inatt har vi haft nattgäster, Anna och barnen sov över. Först åkte vi till Slagsta strand, strandpremiär för oss och barnen tyckte det var roligt i en dryg timme sedan ville de hem och ha fredagsmys.
 
 
Henry klipptes i veckan, "Balotellifrisyr" ville han ha
 

Imorse kom F hem igen och jag hämtade honom på flygplatsen. Han behöver inte åka till Nigeria som det ser ut nu utan de kunde med möda och besvär ordna saker från Schweiz. Men det är inte helt klart, vissa papper ska ordnas och skickas till ambassaden innan de tar över transporten av kroppen och så. Vi är så glada och lyckliga att han är hemma igen =D
 
Nu har jag en arbetsvecka kvar innan vår ledighet. Det har känts bra att jobba och det har varit roligt att träffa mina arbetskompisar och få sig några glada skratt.
Om precis en vecka åker vi ner till kära Skåneland och min stora och härliga familj! Vi alla längtar =D
 
Jag vägde mig imorse och jag har gått upp 6hg i veckan och det är egentligen inte så konstigt. Har ätit lite onyttigt i veckan p g a omständigheterna... Men men nya tag i veckan, jag ska inte gå upp utan ner! Hålla de goda vanorna och rutinerna. Men i höst blir det verkliga krafttag när jag är tillbaka i vardagens rutiner.
 
Ni får ha en härlig helg!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är alltid lika trevligt att vara hos er
Tack för allt
Kul att f är hemma igen :)

Svar: Tack själv =D
Chetti

2014-07-12 @ 16:24:05
URL: http://www.annaadidas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0