Midsommarafton

Vi var hemma på Midsommarafton och precis när vi ska börja äta så ringer telefonen. F´s bror har blivit skjuten nere i Nigeria... Akutopererad och ligger på intensiven. Han väntar på ytterligare operationer så vi avvaktar och ser hur det går. Är det inte det ena så är det, det andra... =(
Jag har ätit gott både fredag och lördag och det känns ok. Hade gått upp 2hg förra veckan så det är inte så farligt. Äter mat denna veckan med sedan kör jag igång med VLCD pulverdiet på lördag och tre veckor framåt. Hoppas gå ner 5kg men vi får se.
 
Hoppas ni har bättre sommarväder än oss med kyla och regn...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: paula

usch så hemskt!!! :-(.. e det promise eller nån annan?? jag vet inte hur många brödrar han har där nere... lucky? men han bor väl inte där?.. jaja ialla fall hoppas han överlever och att allt går bra...:-(

Svar: Promise är F´s kompis som bor här i STHLM. Det är Lucky som är schweizisk medborgare, har fru och barn i Schwiez. Han vara bara där på besök.
Han är stabil men ligger fortfarande inlagd för de vill kontrollera att magsystemet fungerar som det ska.
Chetti

2014-06-23 @ 19:53:54
Postat av: Stamp-E

ja jag hörde det, tråkigt... farligt i nigeria...

jävla trixande med mat... lol... hehe...

Svar: Ja, det blir bara värre och värre därnere =(
Du vet hur det är med maten och allt det där... Det viktigaste är att vi itne ger upp utan kämpar vidare!
Chetti

2014-06-24 @ 08:51:03
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0