Helgrapport

 
 
 
Veckans vägning visade
 
79,7 kg vilket betyder en viktminskning på 3,7kg första veckan med Nutrilett! Har aldrig gått ner så mycket på en vecka förut. En sjukt bra start och nu kör jag vidare mot nya mål. Klarade mitt delmål som var att komma under 80kg. =D
Det är inte lätt utan jag kämpar på mot suget efter att äta mat och bara skita i allt. Jag tar beslutet flera ggr per dag om att inte ge upp utan fortsätta. Saker som är bra med denna dieten är att jag inte alls är sötsugen, det är som bortblåst och Cola Zero dricker jag i princip ingenting. Ibland dricker jag ett glas på kvällen när barnen somnat men oftast inte ens det. Jag, den stora cola zero alkisen känner inget sug efter det och det är så sjukt skönt!
 
I helgen har vi haft underbart väder!
 
 
I helgen var det ju EU val och jag röstade på Miljöpartiet och vad roligt att de blev Sveriges andra största parti! Mindre roligt var de högerextremas valframgång runt om i Europa... Det är en skrämmande människosyn som folk har. Orkar inte gå in på det mer men det är verkligen tragiskt...
 
Underbara blommor som vi plockade på väg hem från valet! Älskar vildblommor, de bara skriker sommar.
 
Idag fick vi en vinst som vi är vana vid att få nu haha. För tredje eller kan det vara fjärde året i rad har vi vunnit entré och åkband för fyra personer.
 
 
Önskar er alla en fin vecka i solskenet
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

bra jubbat

Svar: Ja, nu kör vi! Känns grymt bra och nu ska kilona väck och stanna borta!!!
Chetti

2014-05-27 @ 08:25:29
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0