Älskling, AW, skola

Älsklingen <3
 
Skolveckan har hitintills bestått av grupparbete där vi skriver om framfall. I onsdags hade vi seminarium i sexologi och vi fick framföra vårt arbete som stomi och sexualitet.
 
Idag hade vi seminarium inför megatentan i november. Det är så mycket att plugga in och komma ihåg men det är rolig! Ska försöka strukturera upp pluggandet så jag hinner med allt. Vi kommer få patientfall som vi ska utgå ifrån när vi svarar på frågorna.
 
I tisdags var jag på afterwork med jobbet. Jag blir glad att de bjuder in mig och att jag inte är bortglömd =) Vi åt något jättegott, korv med completos eller vad det hette haha. Det blev någon god öl till det också sådär mitt i veckan hehe
 
 
 
 
 
 
Imorgon ska vi sammanställa vårt arbete om framfall samt ha föreläsning i onkologi ("cancer"). Sedan tar jag en välförtjänt helg!
 
I helgen ska vi troligen hälsa på min kära klasskamrat. Vi har aldrig varit hemma hos varandra p g a avståndet men nu måste det bli av. Hon har också en son som är 2,5år. Sedan fortsätter projekt utrensning/storstädning och denna gången ska badrummet få sig en omgång.
 
Ni får ha en fin helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0