Fredagkväll

SkolVeckan sprang förbi och den har bestått av föreläsningar och två seminarier.
På måndag och tre veckor framåt ska vi skriva vår projektplan för C-uppsatsen! Nu är det allvar, ska bli kul men vi kommer mog slita vårt hår vissa dagar...



I onsdags tränade jag kanske lite för hårt då hela pedalen knäcktes på min älskade träningscykel... Den är över 10år så den sjöng på sista versen. Så nu får jag klara mig med mina Biggest Looser coacher, mitt löpband och mina jogging/powerwalks rundor.

Imorgon stormas bostaden av ett gäng 6:or som ska fira Alicia. Kalasdags och vi bjuder på hamburgare och friterade pommes. Självklart har vi bakat kanelbullar, chokladbollar och även snickerskakor. Alicia ska göra en tårta själv, mycket chokladig mums. 

Önskar er alla en trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas att kalaset var lyckat! =)

Svar: Det var mycket lyckat! Alicia var nöjd och då var vi nöjda =D
Chetti

2015-09-01 @ 15:22:58
URL: http://ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0