Cdon

Jag varnar för Cdon.com som lovar leverans inom 1-3 dagar och nu har det gått 9 dagar och min order behandlas fortfarande...

Har varit i kontaktmed dem, de har bara mejl och då skrev en tjej att den packas o skickas i lördags. Jag skulle få ett mejl där jag kan spåra paketet men nej den behandlas ffa läser jag på min sida. 

Läser deras omdömen på nätet o många är förbannade o har skrivit de senaste dagarna hur deras paket inte kommer fram i tid...

Det är Samuels surfplatta, han ska få den i julklapp. 

De andra paketen har kommit så det är bra

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

jaja dom enda man kan lita på är www.malmoteknik.se man kan handla fram till 15 idag och få produkten imorgon

Svar: Absolut! Men kan man lita på Posten?? 🙄😁🔫
Chetti

2015-12-22 @ 09:30:06
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0