Det lackar mot jul


I lördags handlade jag julmat, lite klappar och annat på Ica Maxi. Brände en hel del på två timmar. 

Jag lade upp sista dokumentet på skolans sida så vi firade att vi nu har tre veckors jullov wihoo



Vi hade en gullig nattgäst 😍
På söndagen packade jag in de julklappar vi har och sedan fick vi ett spontant ryck och drog till simhallen ett par timmar. Samuel var helt slut efteråt men lyssnade på musik medan vi klädde om. 


En härlig helg helt enkelt!

Denna veckan som kommer blir det julklappsshopping idag måndag,  mamma-Samuel dag på tisdag och på onsdag blir det tvätt o packning.
Torsdag julafton 😄 hemma ensamma precis som vi vill ha det, underbart!

På juldagen, fredag, åker jag och barnen ner till Skåne och stannar typ en vecka! På juldagen är vi hemma hos mamma och firar med henne och en del syskon. ❤️

Ha en fin vecka nu mina godingar, vi ses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0