Två veckor till jullovet

Nu börjar tiden rulla iväg och jullov, jul och Skåneresa närmar sig 😄


Praktikveckan har varit bra, fått göra en del tekniska moment o journalfört. Känner mig glad trots tidiga morgnar, går upp 5.15 de dagar jag börjar 7... Är i princip klar med ena hemtentan så nästa vecka ska jag tag i hemtenta 2 som verkar lite knepig och kräver lite eftertanke. 
Jag jobbar i helgen, lördagkväll och söndagdag och det känns helt ok. I helgen ska vi även hinna med att baka pepparkakor, chokladbollar och lussebullar inför Henrys kalas.  

I veckan har jag beställt några presenter till Henry samt lite julklappar till Alicia. Så skönt att beställa online 😄. Det blir en tur till ett köpcentrum också för att få tag på några presenter och julklappar till. 


Bröllopsinbjudan damp ner i brevlådan. Min lillebror Max ska gifta sig i Wales nästa sommar. Jag har kollat flygbiljetter och det blir drygt 20000kr om hela familjen ska med... Sedan boende och uppehälle på det. Vet inte om vi har råd, ev. Åker jag själv för jag måste vara där!!!
Ett annat problem är att jag troligen precis fått jobb då och har inga semesterdagar... Men jag får väl säga på arbetsintervjuerna att jag måste vara ledig typ 20/7-24/7, bröllopet är den 22/7. Det ordnar sig! 

Nu blir det Idolfinal!! Spännande, vem vinner? Tror på Martin, han har så mysig röst


Kommentarer
Postat av: Ingells

Nämen allvar???? 20 000 kr????? Max säger att det finns billiga biljetter

Svar: Mmm men easyjet flyger bara specifika dagar o från Köpenhamn... Jag kan bara vara borta ett par dagar precis över bröllopet p g a troligen nytt jobb o mitt i sommarbemanningen o inga semesterdagar. Så jag kan inte åka med dem.
Jag kollade både momondo.se och flygstolen.se och flyger vi till Bristol (90 min från deras hus) låg de på 15000kr och ett stopp på vägen, flyger vi till Cardiff kostar det 20000kr och ett stopp på vägen (30 min. Från deras hus) Nu är vi tre vuxna och två barn också. Funderar på att åka ensam. Ev. Få bo hemma hos dem. Har typ inga pengar 😣😔😟
Chetti

2015-12-07 @ 10:12:17
URL: http://ingells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0