Helg var det här

Igår somnade vi alla tidigt, slitna o trötta efter sjuka veckan... 

F var på VC med Samuel och de tittade i öron och hals, lyssnade på lungor och tog stick i fingret (CRP) men det visade inget. Bara virus! Skönt och så fick han en hostmedicin utskriven. 

Så det blir till att vila ordentligt i helgen och förhoppningsvis kan han gå till förskola på måndag. 

Just nu är jag på dans med Alicia, streetdance kör hon varje lördag. 

Senare kommer A och D över och umgås med oss. 

Imorgon skulle en gammal vän komma men de fick förhinder så jag ser framför mig en lång slappedag under täcket med en massa filmer. 

Ha en fin helg och Alla hjärtans dag! Själv kommer vi fira ihop som familj med god mat och starkcider (åt mig och F haha) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0