Söndagkväll

Tentan igår kändes bra men man vet inte hur det har gått förrän man får se svaret. Man måste ha alla rätt både på svaren och uppställningarna så det kan vara slarv som gör att man får IG. Tre långa veckors väntan...

Väl hemma pysslade jag med lite olika saker bl.a. Beställde jag nya kläder till Samuel. Han har inte fått något nytt på 1 år så det var dags.

Idag har vi storstädat i 6 timmar. Sedan gick Alicia o Henry på varsitt barnkalas. 

Denna skolvecka består av samtalsträning vilket innebär att vi ska titta på våra inspelade samtal, SSK - patient o reflektera över vad som var bra respektive dåligt. 

Vi ska även jobba med en uppgift som vi ska framföra för klassen på torsdag. "Hur man utvecklar sitt ledarskap". Sedan har vi lite grupparbete och en föreläsning i förbättringsarbete. 

Lite nigerianska snacks som vi fick av en kompis som varit i Nigeria


Felix klippte av Samuels "Magnus Uggla hår" så nu ser han helt annorlunda ut. 


Melodifestivalen. Inget förvånande att Saade gick vidare... Dålig låt men känd sedan innan... Jessicas var bra tyckte jag. Annars gillade jag Rickard o Elise. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0