2015

Nyårsafton gick i sovandets tecken. Efter att jag packat upp våra grejer så lade jag mig och sov i flera timmar. Vaknade för att äta kinamat som tyvärr inte var så god... 
Sov lite till sedan vaknade vi av att det ringde på dörren. Där stod några vänner som ville hälsa på. Vi gick ut och smällde raketer vid 00. Men tyvärr var det så molnigt så man såg ganska dåligt. 

Det slutade med att vi var uppe ända till 02 och det var många år sedan sist. Första dagen på året gick vi en promenad hela familjen och tittade på film.

Idag, fredag jobbar F och vi är hemma och slappar. Jag har precis avverkat årets första träningssession och vi ska strax tvätta. 

I helgen blir det en massa sysslor som måste göras, slappa o ladda batterierna inför skolstarten. 
Måste kolla på dans till stora barnen då båda vill blrja dansa nästa termin. Henry måste även lära sig simma så vi tänkte ta privata simlektioner för jag tror det är bäst för honom och att han lär sig snabbare då. 

God fortsättning önskar jag er alla

Såg en bra film igår, 7 long days tror jag den hette med Jason Bateman. Rolig men samtidigt sorglig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0