Ge mig ork och styrka

Fyra dagars tentaplugg framför mig och jag har så lite ork och lust trots att det är ett intressant ämne 😣

Helgen gick i 180, satt knappt ner hypoman som jag är. Simning, tvätt, träning, handling, storstädning m.m. 

Nästa helg är det tenta, besiktning, tvätt, träning och så är den helgen förbi. Hur hinner folk med allt de ska, bör och vill göra?!

Nej, nu måste jag plugga! Suicidologi och missbruk står på mitt schema och ikväll vård och behandling av psykiska sjukdomar.



Kommentarer
Postat av: mamma

Dags för arbetsfördelning! Alicia och Henry skall själva hålla ordning i sina rum och dammsuga. Skicka Felix att handla med lapp i handen. Det blir klart inte perfekt men acceptabelt. Alla måste förstå att mammas studier är otroligt viktiga!

Svar: Jo, du har rätt mamma. Jag gör alldeles för mycket själv, kontrollfreak är vad jag är... Men studierna lider inte, de sätter jag före alla andra sysslor!
Chetti

2015-01-13 @ 19:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0