sjukstuga

Här hemma nyser, hostar och snorar vi. Onda halsar och ömma kroppar. Helgens planer inställda såsom simning, träning och en mamma-pappadejt med mat och bio...
 
Det blir sängläge och film hela helgen.
 
Min och F´s dejt skjuter vi upp till nästa lördag, förhoppninsgvis är vi ok då.
 
Jag har ett kliande problem, min hårbotten kliar något fruktansvärt sedan ett par veckor tillbaka. Inte löss och inte mjäll, bara en frenetisk klåda. Vad kan jag köpa för att lindra denna klåda? Andra tips och råd!
 
Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

schampo... :D :P skämt åsido... nog värt att kolla upp... kan vara psoriasis....

Svar: Mmm tror inte det är psoriasis utan mer allergi/känslig hårbotten
Chetti

2015-01-25 @ 11:58:37
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: paula

har du bytat schampo?? kolla upp om det är psoriasis. ANVÄND CLEARISIL mycket bra schampo

Svar: Jag har faktiskt använt lite olika schampoo men ska hädanefter hålla mig till Sunsilk som jag gillar. Tror inte det är psoriasis. Jag gillar inte clerasil, tycker håret blir så torrt.
Ska testa något som finns på Apoteket som lugnar känslig hårbotten. Har kanske färgat håret för mycket?
Chetti

2015-01-25 @ 16:03:41
Postat av: paula

ja prova det på apoteket. det kan nog vara att du färgat det för mycket också

2015-01-25 @ 23:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0