Termin 3 är över

Tentan idag kändes ok, hoppas på godkänt trots lite missar här och där. Och nu är alltså den fruktade termin 3 över och det känns underbart!
Halva min utbildning är förbi och hey vart tog tiden vägen?

Jag är stolt över mig själv som kämpar på med heltidsstudier på högskola med tre barn och en äkta hälft som kräver sitt. Många kvällar och helger har jag suttit och kommer sitta innan detta är över men det är sååå värt det!

När vädret är som det är just nu med kyla, blåst och tjock hal is överallt så känns beslutet ännu bättre att slippa gå, cykla o köra moppe längre. Dessutom sker det oroväckande förändringar på min arbetsplats som jag skulle bli galen på! 

Nu är det nya tag för på måndag börjar termin 4 i full fart!

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

gutt gutt

2015-01-18 @ 11:24:41
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0